Ponedjeljak je prvi dan u sedmici. Za one koji rade a ti je sve manje to je vrlo bitan dan. Ujutro moraju paziti kad će ustati da ne zakasne a i pripaziti da što ne zaborave. Za mene u ranijim vremenima bio je to važan dan a naročito jer mi je moja mama govorila da sam se rodio ponedjeljkom i toga se prisjetim ni sam ne znam zašto. Sjetim se svoga susjeda koji je znao psovati ponedjeljak valjda mu je mamurluk pravio probleme da najviše upravo ponedjeljkom jer se nedjeljom znao naći društvom do kasno u noć a čašicu je jako volio. Naravno nije zato kriv ponedjeljak ali eto. Ako imamo posla za platiti račune ili u općini školi to je pogodan dan jer je radni dan u cijelom svijetu ako se ne varam. O ponedjeljku za danas toliko treba mi motivacije malo ostaviti za sutra.

Komentariši

