Evropa poljoprivredu stavlja visoko u svojim prioritetima u svakom pogledu.

Države naslednice bivše nam zajedničke domovine slabo ili gotovo nikako da tome daju značaj pa ni približno onako kako bi  to trebalo.

Zašto je to tako?

Teško je reći ali mi koji zbog toga doživljavamo već dugi niz godina ružne situacije ne smijemo se predati dapače moramo na to na argumentiran način ukazivati i pokušati isto promijeniti.

Ja sam čovjek koji se bavi poljoprivredom koji sam živi svjedok ovom i stalo mi je da zakonom argumenata na ovim stranicama svjedočim o tome.

Detalj sa moga imanja ljeto 2015

20150606_185403

O ovoj temi želim pisati u nastavcima pa ako koga pričepim biće to zato što je to zaslužio a ako pohvalim biće zato što je to zaslužio.

 

 

Komentariši

