Ljudi u svome životu rade razne stvari koji se ponekad rado sjećaju. Nekad se sjećamo ne baš onako kako bi se nama htjelo nego onako kako nam prilike tog momenta nalažu pa tako čujem jutros preko jedne radio stanice da se neki naši političari javno baš onako ružno odnose prema danu državnosti. Pokvari mi raspoloženje da sam znao nebi ni konzumirao takvu vijest ali eto dade se i ja na razmišljanje iako nisam planirao. Igrom slučaja rodio sam se u jednoj državi a sad iako nisam mijenjao adresu prebivališta živim u drugoj. Ona u kojoj sam se rodio zvala se Jugoslavija a ova sad Bosna i Hercegovina.

Ona je bila jednostavnija za napisati i ne samo to nego i za izgovoriti a šta je najvažnije i za živjeti. Sjećam se kako nam je nahuliše da je neizdrživa da je nepravedna da je jednopartijska da je prezadužena i da predlažu da je poboljšaju da više ne bude neizdrživa da ne bude jednopartijska i da neće biti zadužena da ćemo jesti zlatnom kašikom.

Sumnjao sam u to kao i mnogi ali ipak sam pomogao da je razmontiramo i kajem se duboko zbog toga i molim boga da mi oprosti jer znam da sam se ogriješio i mnoge sam zbog toga ucvilio. Kako nebi znao jer ovu državu koju sad imam napravili smo za mnoge neizdržljiviju, nepravednijuzaduženiju i nejednopartijsku iako puno manju pa je zbog toga za mnoge neprikladna pa je masovno napuštaju.

Ipak svima kojima je u srcu čestitam Dan Državnosti i predlažem da idemo ka tome da popravimo ono šta se može dok nije prekasno!

One thought on “Dan državnosti

Komentariši

