LJUBAV PREMA ZDRAVLJU
Dobiva na značaju dok nam zdravlje počne biti ugroženo. Znam iz iskustva jer se i meni to dogodili. Godine 2008.iznenada sam se naglo razbolio i nije mi bilo jednostavno jer do tada sam bio uglavnom zdrav. Nakon šest mjeseci raznih pretraga ustanovljen je tumor abdomena. Slijedi operacija terapije i oporavak.Poslije ovoga na život gledam drugim očima.Zdravlje dok imamo cijeniti ga ne znamo nažalost.

LJUBAV PREMA DOMOVINI
Dok imamo domovinu cijeniti je ne znamo. Ovo sam isto saznao tek kad sam isto doživio.Moja domovina zvala se Jugoslavija koju u istinu nisam dovoljno znao cijeniti dok je nisam izgubio.Umjesto nje dobili smo sedam drugih u kojima smo gotovo svi manje sretni nego u onoj koju smo olako izgubili.

LJUBAV PREMA PRIRODI

Komentariši

